У двигунів внутрішнього згоряння клапани нагріваються сильніше, ніж блок циліндрів або головка. Їх подовження не компенсується цілком збільшенням висоти головки або блока. Для того, щоб виключити неповне закриття клапана, доводиться в приводі розподільного механізму передбачати температурний зазор. Інакше-зворотні спалаху у впускному колекторі і карбюраторі, падіння потужності, підгорання фаски випускних клапанів, знос деталей ГРМ. По мірі зносу і деформації клапана, його сідла і інших деталей приводу виникає необхідність в періодичному контролі коригуванню зазора. Ця робота вимагає певної кваліфікації, але бояться її не треба, бо треба ж коли-то самостійно її робити. Вона, щоправда, трудомістка. Як кажуть фахівці, наприклад, на "Жигулях" ре
...
Читати далі »