Компанія Volkswagen на автосалоні в Парижі представила свій новий спорткар - XL Sport, який є модифікацією надекономічний моделі XL1. Мабуть, найцікавішою особливістю новинки є її двигун. Німецькі фахівці оснастили автомобіль двоциліндровим мотоциклетним мотором від супербайка Ducati 1999 Superleggera. Представники Фольксваген з гордістю заявляють, що на сьогоднішній день - це найпотужніший двоциліндровий двигун в світі. Силовий агрегат робочим об'ємом 1,2-літра розвиває потужність 200 к.с. (134 Нм), а розмітка тахометра обмежена до 11 000 об / хв. Працює мотор в парі з семиступінчастим "роботом" DSG з двома зчепленнями.
Volkswagen XL Sport розганяється від нуля до сотні за 5,7 сек., А максимальна швидкість незвичайного спорткара обмежена на позначці в 270 км / год. У німецькій компанії вважають, що зрівнятися з динамічними характеристиками XL Sport НЕ cможет жоден автомобіль з двигуном потужністю до 200 к.с. Новий Фольксваген ХЛ Спорт кардинально відрізняється від XL1, причому не тільки в плані "начинки" (у XL1 гібридна силова установка), але й конструкцією, і дизайном. Габарити представленого в Парижі спорткара складають: 4291 мм у довжину, 1847 мм в ширину і 1152 мм у висоту. Виходить, що спортивна модифікація довший, ширший і нижчий моделі XL1 на 403, 183 і 1 мм, відповідно. Колісна база автомобіля також перевершує оригінал на 200 мм і рвна 2424 мм.
Побудований Volkswagen XL Sport на міцному сталевому каркасі з використанням надлегких матеріалів: алюмінію, вуглепластика, титану і т.д. Приміром, 18-дюймові колісні диски для нього виготовили з магнієвого сплаву, завдяки чому вони вийшли аж на 23,9 кг легше алюмінієвих аналогів. Колеса "взуті" у вузькі гоночні покришки 205 / 40R18 спереду і 265 / 35R18 - ззаду. У підсумку, спорткар Фольксваген важить всього 860 кг. Вражає, але оригінальний гібрид все-одно легше. Перевершує XL1 свою спортивну модифікацію і в плані аеродинаміки. Так, коефіцієнт лобового опору в оригінальної моделі всього 0,189, а у новоспеченого спорткара - вже 0,258.
Відмінною рисою салону VW XL Sport є цифрова приладова панель з багатофункціональним дисплеєм. На останній виводиться маса корисної інформації, в тому числі, дані про проходження кола і тиску масла. Volkswagen випустять XL Sport дрібної серією - 500 машин. Ціна на автомобіль поки не розголошується, але якщо врахувати, що оригінальний гібрид XL1 коштує 110 000 євро, то вартість "зарядженої" версії напевно буде вище.
|