Через тринадцять років
Toyota повертається в Ле-Ман, де японська компанія востаннє виступала в 1999
році на прототипі GT-One. Днями відбулася презентація нового боліда, що отримав
назву TS030 Hybrid. Кузов автомобіля, як і його монокок, повністю виконані з
вуглепластика. Довжина прототипу становить 4650 мм, ширина -2000 мм, а висота -
1 030 мм. Передня і задня підвіски двохважельні типу push - rod, на задній осі
механічне блокування, рульове управління оснащено гідропідсилювачем. Прототип
Toyota TS030 Hybrid поставлений на 18-дюймові колеса з магнієвого сплаву, в
гальмівних механізмах застосовуються легкосплавні супорти і карбонокерамічні
диски. Об'єм паливного бака -73 літри. В якості силової установки на боліді
встановлять 3,4-літровий бензиновий атмосферний V8, розроблений з нуля, а також
електродвигун і суперконденсатори, використовувані замість звичайних
акумуляторів. Момент передається на задню вісь автомобіля за допомогою шестиступінчастою
секвентальною коробкою передач з багатодисковим зчепленням, виконаним з
композитних матеріалів. Нова Тойота TS030 Hybrid вже пройшла ряд тестових
заїздів на французькому автодромі Paul Ricard, а перший бойовий заїзд
відбудеться 5 травня на бельгійському Спа-Франкоршам, де пройде шестигодинний
гонка. Ну а головним випробуванням для новинки стане 24-годинний марафон Ле-Ман
(16-17 червня). Поки відомий склад лише одного екіпажу: до нього увійшли Ніколя
Лапьер, а також колишній гонщик Формули-1 - Алекс Вюрц і Кадзукі Накадзима. Інформація надана за матеріалами сайту www.allcarz.ru Фото з сайту www.inautonews.com