Токійський
автосалон 2011 року, безумовно, є справжнім святом для фанатів марки Субару.
Компанія не тільки представила серійну версію спортивного купе Subaru BRZ, а й
показала його спеціальну гоночну версію для японської серії Super GT. Схожість гоночного BRZ GT300 з громадянським
мінімальна. Автомобіль обзавівся значним повітрозабірником в передньому бампері
і не менш серйозним карбоновим сплітером. Стали набагато ширші колісні арки з
додатковими отворами для охолодження гальм, а дорожній просвіт помітно
скоротився через установки "спідниць" на пороги. За максимальну
притискну силу в області задньої осі відповідають велике стаціонарне антикрило
і дифузор. Для зменшення ваги інженери STI замінили стандартні вікна на пластикові
аналоги. Не додали зайвих кілограмів і нові ковані колісні диски діаметром 18
дюймів, які "взуті" в гуму Yokohama Advan. Крім того, інженери переробили
і салон Subaru BRZ GT300, який отримав каркас безпеки і легкі гоночні крісла-ковші
Recaro. У рух гоночний автомобіль, як і його
цивільна версія, приводиться виключно за допомогою задніх коліс. Під капотом GT300
розташувався горизонтально-опозитний мотор розробки STI, оснащений спортивною
програмою управління. Про його характеристики в компанії поки нічого не
повідомляють. Інформація надана за матеріалами сайту www.allcarz.ru Фото з сайту www.autopilotnews.ru