Головна

Реєстрація

Вхід
Субота, 18.05.2024, 19:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Пошук
Меню сайту
Категорії розділу
Ремонт автомобіля [24]
Авто новинки [24]
Автосалони [24]
Авто тюнінг [25]
Автоспорт [25]
Гума

Мастило

Головна » 2014 » Травень » 6 » Радіатори охолодження. Поломки і ремонт
20:16
Радіатори охолодження. Поломки і ремонт

Як відомо, забезпечити стабільну і безпечну роботу двигуна автомобіля просто не можливо без гідної системи охолодження. У сучасних конструкціях дану функцію виконує радіатор, що захищає мотор від критичного перегріву, при якому можуть істотно змінитися його робочі характеристики, надалі провокуючи, часом необоротну поломку.
А тому, фактично, радіатор виступає в ролі головної складової системи охолодження і від його справності залежить довговічність і надійність роботи вашої машини.
Існує два основних типи радіаторів: трубчасто-пластинчасті, які зустрічаються на старих моделях і трубчасто-стрічкові, більш сучасні системи. За типом матеріалів вони можуть бути латунними або алюмінієвими (більш легкі). Основний тип охолоджуючої рідини в сучасних автомобілях - це масла, антифризи та емульсії.
Несправності радіатора і як їх визначити
Найбільш вірним рішенням при поломці радіатора є його заміна. Однак, запчастини відрізняються високою ціною, що змушує багатьох автомобілістів задуматися про профілактичні заходи та ремонті. Звичайно, в першу чергу необхідно провести діагностику або, простіше кажучи, встановити причину несправності радіатора.
Найпоширенішою проблемою є погана циркуляція охолоджуючої рідини по трубках радіатора, що знижує швидкість та інтенсивність охолодження двигуна. Вона може бути спровокована попаданням всередину системи забруднень і пилу, а також низьким рівнем обсягу рідини в системі. Щоб уникнути даної проблеми необхідно чітко дотримуватися графіка технічного обслуговування автомобіля і своєчасно додавати або робити заміну робочої рідини радіатора. Варто відзначити, що на якість роботи також впливає використання тільки відповідних і рекомендованих виробником автомобіля марок масел, антифризів і емульсій.
Втім, навіть при регулярному догляді, з часом радіатор автомобіля схильний до природного зносу, що також необхідно враховувати і брати до уваги, проводячи регулярний огляд системи охолодження.
Фізичні несправності радіатора, як правило, призводять до витоку робочої рідини. При цьому, можуть бути пошкоджені пластикові бачки, які в результаті природного старіння матеріалу під впливом різних температур і тиску, покриваються мікротріщинами, складно помітними при простому візуальному огляді. Тимчасове забивання даних тріщин буде мати сенс, тільки якщо вам необхідно дістатися до місця стоянки та ремонту, але не для постійної роботи. Набагато надійніше виконати заміну бачків на нові. А щоб продовжити термін експлуатації радіатора, можна зовсім взяти більш дорогі металеві бачки, які повністю позбавлять вас від даної проблеми.
Також може бути пошкоджена серцевина радіатора (трубки по яких циркулює охолоджуюча рідина), що досить не просто відремонтувати. Витік рідини в даному випадку є наслідком механічних пошкоджень або корозійних утворень. Відремонтувати дану несправність можна тільки у випадку якщо витоків мінімальна кількість, і трубки не мають засмічень. Усунути такі витоки можна тільки в майстерні на спеціальному обладнанні, при цьому вартість ремонту буде досить високою. А тому зайвий раз варто подумати про те, що можливо повна заміна радіатора буде більш раціональним рішенням.
Послідовність проведення огляду радіатора
Найкраще проводити діагностику і огляд радіатора в сервісі, однак при деяких навиках ви можете оцінити наявність поломок самостійно.
Здійснюється це в наступній послідовності:
Перед початком демонтажу системи повністю зливається робоча рідина. При цьому її подальше використання не допускається, навіть якщо вона пропрацювала порівняно недовго.
Колодка джгута спочатку від'єднується від головного вентилятора, а потім від додаткового.
За допомогою щипців зсувається хомут кріплення шланга для відведення пара, а потім знімається сам шланг.
Аналогічно демонтується шланг на трубі водорозподілення.
Для демонтажу подушок верхніх опор, викручуються болти кріплення кронштейнів.
На завершення знімається комплект вентиляторів і проводиться промивка і огляд радіатора.
У разі відсутності витоків, тріщин та інших сумнівних дефектів, система охолодження монтується в зворотному порядку і виконується заливка чистої охолоджуючої рідини, ретельно контролюючи при цьому відсутність повітряних пробок в системі.



Категорія: Ремонт автомобіля | Переглядів: 437 | Додав: dangerlive123 | Теги: поломка і ремонт радіатора, ремонт автомобіля | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Травень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
www.pit100p.at.ua © 2024
Конструктор сайтів - uCoz