Дизайн нового
MINI Cooper 3 покоління був розсекречений фотошпигунами ще влітку, але лише в
другій половині листопада 2013 виробник представив модель офіційно. Світова
прем'єра хетчбека пройде одночасно на автосалонах в Лос-Анджелесі і Токіо. Зовні новий Міні Купер 2014 отримав інший
передок із зміненою решіткою радіатора, іншими бампером і капотом, а також головною
оптикою зі світодіодними секціями. У задній частині хетчбека зміні піддалися
ліхтарі і бампер. Але якщо зовні MINI Cooper 2014
залишився пізнаваний, то його "начинка" відтепер повністю інша. В
основу моделі лягла нова передньопривідна платформа UKL1, розроблена BMW Group.
На ній же буде побудований високий хетчбек 1 - Series GT. Крім того, з кожною зміною покоління MINI все
менше постає бути мініатюрним. У порівнянні з попередником, автомобіль виріс в
усіх напрямках - відтепер його габаритна довжина становить 3821 мм, ширина -
1727, висота - 1414, а величина колісної бази зросла з 2453 до 2495 міліметрів.
Об'єм багажного відсіку дорівнює 211 л. Повної ревізії піддалася і лінійка силових агрегатів для нового Міні
Купер 3. Базовими двигунам для хетча стали 1,5-літрові трьохциліндрові
турбовані бензиновий (136 к.с.) і дизельний (116 к.с.) мотори. Перший з них
прийшов на заміну 1,6-літровою "четвірці" з віддачею в 122 сили і
забезпечує автомобілю розгін з місця до сотні за 7,8 сек. проти 10,4 с раніше. А версії MINI Cooper S 2014 покладається 2,0
-літрова "турбочетвірка" з віддачею в 192 "конячки" (попередник
мав аналогічний мотор, але потужністю 184 к.с.). Від 0 до 100 км/год така
модифікація прискорюється за 6,7 с - на півсекунди швидше машини колишньої
генерації. Як трансмісій для моделі пропонується
6 -ступінчаста механіка з функцією автоматичної перегазовки при перемиканнях
"вниз", а також два варіанти шестидіапазонного автомата, один з яких
позиціонується як спортивний і може похвалитися більш швидкими перемиканнями,
підрульовими пелюстками для можливості ручної зміни передач і знову ж
автоматичної перегазовки. Відзначається також,
що всі перераховані двигуни оснащені системою "старт/стоп" і
відповідають екологічним нормам "Євро - 6", які набирають чинності з
2015 р. Споживання палива було знижено на чверть, порівняно з агрегатами, які
ставилися на машину минулого покоління. Новий Міні Купер III обзавівся розширеним списком опцій, серед яких
значаться повністю світлодіодна головна оптика, проекційний дисплей, адаптивний
круїз-контроль, камера заднього виду, функції автоматичної паралельної парковки
і розпізнавання дорожніх знаків, а також адаптивна підвіска з двома режимами
роботи - комфортним і спортивним. У салоні MINI
Cooper 2014 спідометр з центральної консолі переїхав на більш традиційне місце
за рульовим колесом, а його місце зайняв екран мультимедійної системи. Саме
кермо також повністю нове, помінялося оформлення дверних панелей, поліпшені
матеріали обробки. Російські продажі новинки стартують
навесні 2014-го, але прийом замовлень почався вже в грудні 2013. Ціна нового
MINI Cooper III починається від 899 000 рублів за версію з 1,5-літровим
трициліндровим мотором (136 л.с.), а Cooper S з дволітровим двигуном (192 к.с.)
оцінюється в 1 120 000 руб. Ще не представлений топовий варіант John Cooper
Works з 231-сильним агрегатом під капотом обійдеться покупцям мінімум в 1395000
р. Пізніше лінійка модифікацій
розшириться за рахунок включення в неї базового MINI One, а також пятидверки,
яка вперше з'явиться в гаммі. Інформація
надана за матеріалами сайту www.allcarz.ru Фото з сайту www.netcarshow.com