Марка BMW вже
давно для багатьох стала символом надійності і високої якості. Однак, як відомо
нічого вічного та ідеального не існує і, так само як і для інших марок,
автомобілям BMW притаманні поломки і несправності. Причини для цього бувають
різні: аварії, важкі умови експлуатації та просто знос комплектуючих. За статистикою несправності в двигунах BMW
з'являються не раніше ніж після пари сотень кілометрів пробігу. Відзначимо, що
силові агрегати баварців це досить складні механізми, діагностика і ремонт яких,
вимагають особливих знань, досвіду і, звичайно ж, устаткування. Ремонт двигуна
починається з діагностування, яке здійснюється за допомогою мотор тестерів і
сканерів. Як правило, ця операція дозволяє виявити неполадки протягом декількох
хвилин, після чого серце вашого залізного коня, можна передавати безпосередньо
для ремонту. Власне самі несправності, як і причини,
можуть бути різними. Однак у більшості випадків при ремонті двигуна, багато
професіоналів рекомендують обов'язково виконати очищення, промивання,
продування, заміну прокладок і фільтрів. Не рідко дана операція і становить
весь процес ремонту, наприклад, у разі забруднення системи подачі палива. Мабуть, однією з найбільш неприємних поломок для
двигунів BMW є перегрів, який, на жаль, зустрічається не так уже й рідко.
Сприяти цьому може погана герметичність системи охолодження (в результаті чого
утворюються повітряні пробки), несправність термостата або термомуфти, і як би
це не здавалося банальним елементарна спека. Для того щоб визначити проблеми з
термостатом достатньо при установці стрілки на четвертій частині шкали, доторкнутися
до нижнього патрубка. У разі несправності він буде грітися. Проблеми з
термомуфти найчастіше виникають при несправності підшипників або забрудненні.
Залежно від навколишнього середовища можуть виникати як перегрів в спеку, так і
зупинка двигуна під час проливного дощу. До слова останній випадок не
смертельний, і при попаданні вологи під капот автомобіля необхідно просто
почекати поки електричні контакти висохнуть або просто протерти їх. Але якщо у випадку з погодними умовами все
очевидно, то ось причини проблем з двигуном під час підйому виявити дещо
складніше. Без ретельного огляду фахівця точно встановити несправність складно,
однак як показує досвід, найбільш часто це відбувається через проблеми з
карбюратором. Інформація надана за матеріалами сайту
www.allcarz.ru Фото з сайту www.autoblog.com