Головна » 2014 » Квітень » 9 » Компанія Datsun представила бюджетний седан on-DO
20:27
Компанія Datsun представила бюджетний седан on-DO
Відроджений японський бренд Datsun, який належить компанії Nissan, відтепер орієнтований на випуск бюджетних автомобілів. Першою моделлю виробника став бюджетний седан Datsun on-DO, розроблений спеціально для російського ринку. Його презентація відбулося 4 квітня 2014 р в Москві.
Новий Датсан on-DO побудований на базі Lada Kalina 2, а над дизайном моделі працювали фахівці глобального центру Ніссана, розташованого в Японії. Автомобіль отримав шестикутну грати радіатора, яка стане фірмовою рисою моделей Datsun, велику світлотехніку і великий задній обвіс.
В цілому, вигляд Датсун on-DO нагадує Ладу Гранта, особливо в профіль. Але відмова від віконець в задніх стійках візуально ще сильніше зващило і без того значну корму. Від цього седан виглядає дещо непропорційно і грузно.
Габаритна довжина Datsun on-DO становить 4337 мм - це на 77 мм більше, ніж у Lada Granta, а ось шіірна (1700) і висота (1500) у них повністю ідентичні. При цьому багажника Датсан дорівнює 530 л (на 10 літрів перевершує відсік Гранти), а дорожній просвіт - аж 185 міліметрів (при повному завантаженні кліренс зменшується до 168 мм).
Архітектура салону Датсан on-DO також сильно нагадує Грантовський. Від останньої запозичили рульове колесо і щиток приборів, блок управління кліматом і торпедо. Але оформлення передньої панелі і організація центральної консолі вирішені в іншому стилі.
В якості силового агрегату для Датсун on-DO запропонований єдиний 1,6-літровий ВАЗОВСКИЙ бензиновий мотор потужністю 87 к.с. (140 Нм), який агрегатується в парі з 5-ступінчастою механічною коробкою (про автомат поки нічого не повідомляється). Більш детальні технічні характеристики автомобіля не розкриваються.
Виробництво Datsun on-DO налагодили на Волзькому автозаводі в Тольятті, продажі новинки стартують влітку 2014-го. У компанії обіцяють, що ціна Датсан on-DO в базовому виконанні не перевищить 400 000 рублів. Точний прайс і комплектації оголосять пізніше.
Реалізацією моделі займеться фірмова дилерська мережа, яка по початку налічуватиме тільки 25 центрів, але з часом її планується збільшити до сотні. Також окремої згадки заслуговує розшифровка назви даної моделі.
За даними виробника, слово "НІ" асоціюється з японською традиційною культурою і перекладається на російську як "шлях" (також означає рух), а "на" співзвучно займеннику "він", що покликане "наголосити на чоловічу складову в характері автомобіля". В цілому, назва автомобіля може бути переведено як " прагнення бренду відкрити доступ до мобільності і свободу переміщень для всіх".
Інформація надана за матеріалами сайту www.allcarz.ru Фото з сайту www.auto.kazanfirst.ru