Компанія Audi разом оновила все сімейство моделей A6, включаючи седан, універсал, вседорожниє модифікацію allroad, "гарячу" версію S6 і "заряджений" вагон RS6 Avant. Світова прем'єра всіх їх пройде на початку жовтня на автосалоні в Парижі 2014. Зовні всі автомобілі отримали змінені бампера, іншу решітку радіатора, а також переоформлену світлотехніку, причому за доплату відтепер доступна матрична головна оптика, якої раніше обзавелися старші моделі сімейства А7 після рестайлінгу.
В інтер'єрі новинок змін практично немає, за винятком модернізованої мультимедійної системи і розширеного списку доступних варіантів обробки. А ось по частині техніки автомобілі пережили ряд серйозних перетворень. По-перше, всі версії Audi A6 2015 позбулися варіатора, який замінили на 7-діапазонну роботизовану коробку S tronic. По-друге, лінійка двигунів, що перебуває їх трьох бензинових і п'яти дизельних агрегатів, після модернізації відповідає екологічним нормам "Євро-6".
Стандартна А6 обзавелася надекономічними версіями з пріствкой ultra в назві - одна оснащена 1,8-літровим бензиновим двигуном TFSI потужністю 150 к.с., друга має під капотом дволітровий дизель. Перший витрачає в змішаному циклі 5,7 л / 100 км, другий - 4,2 літра. Бензиновий 3,0-літровий мотор відтепер розвиває 333 к.с. проти 310 раніше, а дизель аналогічного об'єму доступний у варіантах віддачі 218, 272, 320, 327 і 346 к.с. А чотирьохлітровий V8 під капотом версії S6 форсували з 420 до 450 сил.
Тепер седан Audi S6 набирає сотню за 4,4 секунди (на 0,4 сек. Швидше дорестайлінгової версії), а універсал S6 Avant робить це за 4,5 сек. (- 0,3 с). Технічна начинка "зарядженого" 560-сильного Audi RS6 Avant змінам не піддалася.
|