Основні етапи роботи при забарвленні пластикових деталей.
Деталь автомобіля миється теплою мильною водою, щоб видалити бруд перед фарбуванням.
За допомогою знежирювачах видаляються жири і масла з поверхні пластику. Ця обробка гарантуватиме, що при зачистці поверхні дрібним абразивом Ви не втре жирові речовини вглиб поверхні.
На наступному підготовчому кроці використовується невеликий абразив для обробки пластику. Це створить однорідну поверхню, до якої надійно пристане грунт.
Деталь повторно обезжиривается.
Після застосування знежирювачах, необхідно повільно протерти поверхню ганчіркою. Протирати повільно важливо, тому що це допомагає уникнути появи статичного заряду на панелі. Пластмасові деталі схильні до утворення статичного заряду під час протирання. Статичний заряд притягує частинки пилу, і цей пил, якщо її не видалити, буде проглядатися в кінцевому ремонтному покритті.
Після протирання панелі слід видалити статичний заряд. Можна зробити це за допомогою антистатического обладнання, або за допомогою антистатичних серветок. Зауваження: очищувач D8401 може бути використаний замість антистатичних серветок.
Після того як статичну напругу з деталі знято - не торкайтеся до панелі знову, інакше статичний заряд Вашого тіла передасться деталі, і вона буде притягувати пил.
Далі можна починати накладення грунту і фарби. Слід вибрати правильний грунт, витримати необхідну паузу, і потім при необхідності накласти нижнє покриття.
Необхідно вибрати правильний колір верхнього шару, і використовувати при необхідності пластифікатор або лак.
Слід використовувати правильне число верхніх шарів, і напилювати їх до повного покриття поверхні, оскільки це - важлива частина досягнення попадання в колір.
Між кожним шаром базового покриття необхідно видаляти ганчіркою частинки пилу з поверхні. Так як торкання до панелі буде вести до появи статичного заряду, для цього слід використовувати антистатическое обладнання щоразу перед накладанням наступного шару.
|