Тиждень тому ми розповідали про те, що компанія Tork Engineering готує для гонщика льодової серії Trophee Andros Жан-Філіпа Дайрі спеціальну версію автомобіля Дачіа/Рено Дастер для участі у щорічних змагання з підйому на пагорб Пайкс Пік. І ось днями цей автомобіль, що отримав назву No Limit, був представлений офіційно. Він створений у тісній співпраці з Renault Sport Technologies і виступатиме в класі Unlimited, куди допускається практично будь-яка техніка. Таким чином, при створенні Dacia Duster No Limit у інженерів, що називається, були "розв'язані руки". Прототип побудований на трубчастому шасі з використанням композитних матеріалів при виготовленні панелей кузова і оснащений масивним заднім антикрилом.
Як і передбачалося раніше, в якості силового агрегату для прототипу використовується 3,8-літровий мотор V6 від суперкара Nissan GT-R, який працює в парі з шестиступінчастою секвентальною коробкою передач Sadev. Точні характеристики силового агрегату не повідомляються, але в Dacia стверджують, що його віддача складає 850 к.с. а піковий крутний момент досягає відмітки в 900 Нм. Для Жан-Філіпа Дайрі участь у Pikes Peak International Hill Climb буде першим у його кар'єрі.
Інформація надана за матеріалами сайту www.allcarz.ru Фото з сайту www.autoevolution.com