До легендарної
гонки з підйому на пагорб Пайкс Пік компанія Peugeot побудувала прототип 208 T16,
яким управлятиме дев'ятиразовий чемпіон світу з ралі Себастьєн Леб. Сама гонка
пройшла 30 червня 2013 року. Побудований
навколо трубчастого каркаса і обвішаний карбоновими кузовними панелями, Peugeot
208 T16 Pikes Peak важить всього 845 кг, а в рух його приводить розташований в
базі 845-сильний бі-турбований двигун V6, тяга від якого передається на всі
колеса через шестиступінчасту секвентальну коробку передач. Таким чином, співвідношення маси до потужності
у прототипу дорівнює 1 кг на 1 к.с., що забезпечує феноменальні динамічні
характеристики. З місця до сотні Пежо 208 Т16 для Пайкс Пік прискорюється за
1,8 сек., до двохсот - за 4,8 с., а до максимальних 240 км/год - за сім секунд. Це буде найшвидший автомобіль, який коли-небудь
водив Себастьєн Леб, а французький виробник зробив серйозну заявку на перемогу
в цьогорічних змаганнях, де не перемагав з 1989 року. Крім потужного двигуна Peugeot 208 T16 Pikes
Peak хизується масивним аеродинамічним обвісом з двометровим заднім антикрилом,
запозиченим у гоночного спортпрототипа Пежо 908 HDi першого покоління, а також
потужними гальмами, підвіскою на подвійних поперечних важелях зі штангами -
штовхачами і 18-дюймовими дисками, виконаними з магнієвого сплаву (як у болідів
Формули -1). Перемога Себастьена Леба на Pikes
Peak 2013 Підсумки гонки Pikes Peak 2013 перевершили
всі можливі очікування. Себастьєн Леб не тільки виграв чергове змагання з
підйому на пагорб, а й встановив новий рекорд траси, показавши час 8.13,878, що
на півтори хвилини краще торішнього рекорду 9 хвилин і 46 секунд, показаного Рісом
Мілленом на прототипі Hyundai Genesis. Правда, цього року траса вперше повністю заасфальтована, тому поліпшення
рекорду було очікувано. Але ось що показав другий результат Ріс відстав від
Леба майже на 50 секунд (час американця 9:02.192). Інформація надана за матеріалами сайту www.allcarz.ru Фото з сайту www.sportizdorovie.ru